smarek


Dokładnie tak - kuzyn na DR350. Z kad wiedziałeś?
A co do kupna enduro to Allegro, tak? A w Opolu w komisach można trafić na jakąś okazję, czy raczej nie? A czy podczas sezonu będzie większe prawdopodobieństwo wypatrzenia czegoś ciekawego?

Wiedzialem bo juz troche sie interesuje i jezdze ,motocyklami i lekkich endur w tej pojemnosci nie ma za duzo(XTZ i XR jeszcze ) A obecnie praktycznie nie produkuje sie juz tej klasy pojemnosciowej
Rieju to hiszpanski motorower ,czesto sa sprowadzane w dobrej cenie ,silnik posiada ten sam co DT50 czyli Minarelli AM6 wiec z czesciami czysto mechanicznymi nie ma problemu ,nie wiem jak bedzie z mniejszymi czesciami jak plastiki,klamki,klocki itp
Co do zakupow w komisie ,obejrzec zawsze mozna uwazac trzeba tak jak wszedzie czasem sie cos ciekawego trafi.
Zakupy przez allegro tez ale rowniez trzeba jechac i ogladac ,powiedzmy sobie szczerze kazdy pisze w ogloszeniu ze jest super igla ,a jak sie pojedzie ogladac to bywa roznie,sam kilka razy ogladalem juz takie szroty jadac kilkaset kilometrow.
A zakup w sezonie sa rozne teorie to co napisal sewko ,ale ja uwazam tez troche inaczej:w lecie sprowadza sie duzo wiecej motorow/motorowerow ,niektorzy ludzie specjalnie czekaja na wiosne lato ze sprzedaza bo uwazaja ze w zime nie ma ruchu.Polecam szukac caly czas

Morrie Chandler, szef Komisji Rajdowej WRC, zdradził na łamach Motorsport News, że trwają prace nad zastąpieniem silników wolnoosących w S2000 mniejszymi motorami turbo. Potwierdził też wycofanie klasy S2000+ z planów - i zapowiedział, że S2000 używane w RMŚ będą miały także drobne zmiany mechaniczne.

Chandler zasugerował, że limit obrotów w S2000 podwyższony zostanie do 8500 obr/min - aktualnie jest to 8000 obr/min. Do tego dojdą nowe elementy nadwozia. WRC będą mogły być używane jeszcze w sezonie 2010.

- Musieliśmy wziąć teraz pod uwagę trzy rzeczy - wyjaśnia Chandler Chandler - Ekonomia jest słaba, producenci muszą budować to, co będzie w sprzedaży na rynku a samochody rywalizujące w RMŚ bedą mogły być używane tylko tam.

- W efekcie kit będzie zawierał tylko kosmetyczne elementy, a z turbo wstrzymamy się do wprowadzenie silników 1600, co nabierze kształtów w ciągu kilku najbliższych lat. Podniosły się głosy, że idziemy w tył z osiągami, ale tak nie będzie i ludzie z działu technicznego myślą o tym, jak zróżnicować osiągi.

- Trzeba też pamiętać, że silniki 1600 będę produkowane masowo, a właśnie tego chcą producenci.

Motory 1.6 turbo mają według wstępnych planów pojawić się w sezonie 2013. Jeśli przejdzie pomysł rozgrywania RMŚ w sezonie zimowym, możemy zobaczyć je już w drugiej połowie 2012 roku.
http://www.rallyonline.pl...=pnews&&s=20865


Gdybym mial juz kase to jechal bym tego obejzec ; http://moto.allegro.pl/it...e_jak_nowy.html

Malo slyszalem o tym motorku.


Dobry motor stare dobre 2.5 na turbinie bardziej znane z C-klasy.


Nie jestem czarodziejem ale korzystajac z oferty firmi jedzie takze kupujacy to chyba widzi co kupuje a oni tzn. firma zalatwia papierki itd.

Jedź zobaczysz co bierzesz ale weź sobie kogoś kto sie na tym zna żeby złoma odpicowanego na sprzedaż nie kupić u jakiegoś turka



Hihi, kup sobie tego CDI z lukasem na pokladzie. Kup, taki ladny, ladnie bedzie wygladal w warsztacie.

Lucas w CDI ciekawe

Cytat:
Czyli co 2k musze dolewać z 1 l oleju? Przez jaki okres? Bo w nowym mogę jeszcze zrozumieć jakies takie dotarcie (co prawda ponoć są docierane przez 2k w fabryce) A w 1,5 rocznej to troche dla mnie dziwne. Prawie nigdy nie dolewałem oleju miałem tez CIVICA od 1997 r i nigdy nie dolewałem, w escorcie tez nie dolewałem. Jak by 1l na 2k był to nie wytrzymałoby te chyba nie całe 5 l w misce na 20k km. Nie, to znaczy, ze jesli bedziesz dolewal do 1l/2000 km to kazdy producent 'nowowczesnych' samochodow, bedzie Ci mogl 'olac' i nic na gwarancji nie wskurasz :cry: - no ale mozna sobie poczytac warunki gwarancji przed zakupem :wink:

Zreszta to ile oleju 'znika' nie jest zawsze skorelowane z danym typem silnika, silniki z jednej linii produkcyjnej moga nie brac wogole, albo zrec na potege - po prostu zalezy od bardzo wielu czynnikow (lacznie z warunkami eksploatacji) i zaden producent nie bierze juz na siebie tego ryzyka - branza motoryzacyjna ma 20% nadwyzki mocy produkcyjnych i ledwo przedzie, trzeba ich zrozumiec :?

Po prostu zmien olej na wiekszej klasy lepkosci, mineral (jesli lales cos innego) nie butuj na zimno, nie jezdz 'po kicurowemu', jesli bedzie dalej zarl wiecej niz litr, miedzy zmianami, to masz 2 wyjscia:

1) (niepolecane) mozna zdiagnozowac i naprawic/uszczelnic motor - ale to kosztuje
2) (polecane) trza sie pogodzic, ze sie mialo pecha przy kupnie i rozstac sie z pojazdem, droga sprzedazy :(

Nowe Mondeo na zdjęciach

Na niecały miesiąc przed światową premierą, zaplanowaną podczas wystawy motoryzacyjnej w Genewie, Ford zaprezentował pierwsze oficjalne zdjęcia swojego nowego modelu z klasy średniej. Do sprzedaży nowy Ford Mondeo trafi latem br.

W porównaniu do auta zaprezentowanego podczas wrześniowych targów w Paryżu (tylko wersja kombi), wersja produkcyjna nie różni się znacznie, choć pewne różnice można znaleźć. Tak jak zapowiedziano, linia nadwozia nowej generacji Mondeo nawiązuje do tzw. "kinetic design", czyli będzie zbliżona do dwóch zeszłorocznych nowości Forda, modeli S-Max oraz Galaxy.

Od razu w momencie debiutu rynkowego, Ford Mondeo będzie oferowany w trzech wersjach nadwoziowych: 4- i 5-drzwiowej oraz najbardziej przestronnego kombi. Każda z nich dostępna będzie z jednym z czterech pakietów wyposażeniowych: Edge, Zetec oraz najbogatszych i najbardziej luksusowych Ghia i Titanium X. Podczas gdy Ghia oferować będzie wnętrze wykończone akcentami z drewna i chromu, wersja Titanium będzie bardziej nowoczesna, z wieloma nowinkami technologicznymi.

Wśród wielu nowych rozwiązań, jakie pojawią się w Mondeo, znajdziemy m.in. systemy keyless start, dzięki czemu, by wejść do środka i uruchomić silnik nie będzie trzeba wyciągać kluczyków, Adaptive Cruise Control (tempomat ostrzegający przed uderzeniem w poprzedzający nas pojazd), mierzące ciśnienie w oponach, czy też wspomagające ruszanie pod górkę.

Nowe Mondeo będzie oferowane także z szeroką gamą jednostek napędowych. Podstawowym silnikiem benzynowym będzie 1,6-litrowy Duratec Ti-VCT w wersjach 100- i 125-konnej z 5-biegową skrzynią manualną. Wśród mocniejszych silników znajdziemy: 2,0 Duratec HE o mocy 145 KM również z tą samą skrzynią biegów oraz 2,3 Duratec HE 161 KM z 6-stopniowym automatem. Topowa wersja będzie posiadać 2,5-litrową jednostkę o mocy 220 KM i 6-stopnioowy automat Durashift.

Z kolei gama silników wysokoprężnych rozpoczyna się od 1,8-litrowej jednostki (100 i 125 KM) i obejmuje także dwulitrowe motory w wersjach 130- i 140-konnej.






Źródło: Ford, mojeauto.pl







Chevrolet Impala - do roku 1996 luksusowy samochód produkowany przez należącą do General Motors firmę Chevrolet. Impala został ponownie wprowadzony do produkcji w roku 2000 jako przednionapędowy samochód klasy średniej. Ed Cole, główny technik Chevrolet pod koniec lat 50. określił model jako "prestiżowy samochód w zasięgu przeciętnego amerykańskiego obywatela".

W latach 1958-1965 Impala był najdroższym luksusowym pojazdem od Chevroleta. W roku 1965 Chevrolet wprowadził nowy model Caprice który był jeszcze droższy.

Pod koniec lat 60. Impala znajdował się w rodzinie samochodów luksusowych Chevroleta niżej tylko od Caprice, niżej od niego plasowały się bardziej ekonomiczne samochody jak Biscayne czy Bel Air. Głównymi konkurentami Chevroleta Impali byli: Ford Galaxie 500 i Plymouth Fury.

Impala był jednym z najbardziej udanych samochodów od General Motors, w początkowych produkcji sprzedawał się najlepiej w swoim segmencie. Poziom sprzedaży w roku 1965 który wynosił ponad 1 000 000 egzemplarzy wciąż jest nieosiągalny dla innych producentów. Od 1958 do 1996 roku sprzedano prawie 13 000 000 egzemplarzy modelu, co czyni go najlepiej sprzedającym się samochodem luksusowym wszech czasów.

wiki.pl

typ: Cabrio
liczba drzwi: 2
długość: 5415 mm
szerokość: 2029 mm
wysokość: 1407 mm
rozstaw osi: 3023 mm
prześwit: brak danych
masa: 1969 kg
pojemność skokowa: 6490 ccm
moc: 330
moment obr.: 556 Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 8
średnica x skok tłoka: 104.00mm x 95.50mm
typ: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
stopień sprężania: 10.25:1